Monday, January 6, 2014

جرم پھر جرم ہے

مجھے ٹریفک پولیس نے سگنل توڑتے پکڑ لیا. جب وہ چالان کاٹنے لگا تو میں مچل اٹھا میں نے ایک طرف اشارہ کر کے کہا کہ اسے کیوں نہ روکا وہ بھی تو سگنل توڑ رہا ہے، وہ دیکھو اس گاڑی کی لائیٹ ہی نہیں، وہ دیکھو اسکا ہیلمیٹ نہیں ..پولیس والا کہنے لگا سر کیا آپ نے سگنل نہیں توڑا کیا آپ مجرم نہیں لیکن میں بضد رہا کہ اگر میرا چالان کر رہے ہو تو ان کا بھی کرو... میرا سوال بھی غلط تھا اور میری بحث بھی غلط تھی... مجرم میں تھا لیکن صرف کیوں کہ باقی بچ رہے تھے میں چاہ رہا تھا کہ میں بچ جاؤں باقی سب پکڑے جائی...
جب میں لوگوں کے منہ سے سنتا ہوں کہ صرف مشرف کیوں تو مجھے یہ واقعہ یاد آجاتا ہے...
جرم تو جرم ہے اسکی سزا تو ملے گی، صرف اس بنیاد پر کے ایک قیدی نے جیل توڑ دی باقی کو تو رہا نہیں کیا جانا چاہے ..کیوں؟

ابنِ سیّد

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Facebook Comments